GARANTİ ŞARTLARI

GUARANTEE

1.        Cihaz irsaliye tarihinden itibaren 2 yıl süre ile üretim hatalarına karşı garantilidir.

2.        Cihazın bütün parçaları dahil olmak üzere tamamı firmamızın garantisi altındadır.

3.        Cihazın garanti süresi içinde arızalanması durumunda tamirde geçen süre garanti süresine eklenir. Cihazın tamir süresi en fazla 30 iş günüdür. Bu süre cihazın servis için firmamıza geldiği tarihten itibaren başlar.

4.        Cihazın garanti süresi içerisinde gerek malzeme ve işçilik, gerekse montaj hatalarından dolayı arızalanması halinde işçilik masrafı, değiştirilen parça bedeli ya da herhangi başka bir ad altında ücret talep edilmeksizin tamiri yapılacaktır.

5.        Cihazın bakım için firmamıza geliş-gidiş ulaşım ücretleri müşteriye aittir.

6.        Yerinde servislerde servis personelinin ulaşım ve konaklama giderleri müşteriye aittir.

 

 

1.         Two ( 2 ) years begining from waybill date against production faults.

2.         Equipment and all including parts are under our guarantee agreements.

3.         During guarantee period, if equipment send to repair under guarantee agreements, service time (days) will be added to guarantee duration. Maximum repairing duration is 30 work days and starts the date damaged equipment reach our factory.

4.         During guarantee period,

5.         All freight charges belong to buyer.

6.         For point services, personel transportation and pension payments belongs to customer.

GARANTİ ŞARTLARI

WARRANTY VOID

 

1.         Redresöre elektrik bilgisi olmayan yetkisiz kişilerce müdahale edilmesi.

2.         Cihazın belirtilen etiket değerleri dışında çalıştırılması.

3.         Kullanma ve montaj kılavuzlarındaki belirtilen hususlara uyulmaması.

4.         Cihaza üretici firma dışında müdahale edilmesi.

5.         Asidik ve rutubetli ortamlarda çalışma neticesinde oluşacak paslanmadan kaynaklanan hasarlar.

6.       Nakliye esnasında cihazda meydana gelecek hasarlar: Eğer cihazın nakliye esnasında hasar gördüğü tespit edilirse firmamızı arayınız. Vereceğiniz bilgilere göre cihazın tamir için firmamıza gönderilmesi gerekip gerekmediği tarafınıza bildirilecektir. Cihazın tamir için firmamıza gönderilmesi gerekiyorsa, tarafınıza göndereceğimiz tamir faturasını hasar tespit tutanağı ile birlikte nakliyeci firmaya iletiniz. Nakliye ücreti ve hasar masrafları konusunda nakliyeci firma ile görüşünüz.

 

 

1.         Nonskilled personel intervention.

2.         To use out of current/voltage limits that seen on nameplate.

3.         To ignore installation, operating, maintaining and safety directions.

4.         To interfere equipment out of supplier acceptance.

5.         Getting rusty depending on acidic and moisture environment.

6.         It is your responsibility to document any damage the carrier may have inflicted, and to file your claim promptly and accurately: If any damage is detected, call the delivering carrier to determine appropriate action. After the inspection has been made, call us. We will determine if the equipment should be returned to our plant for repair, or if some other method would be more expeditious. If it is determined that the equipment should be returned to us, we will invoice you for the repair so that you may submit the bill to the delivering carrier with your claim form. Ask the delivering carrier to send the packages back at the delivering carrier's expense. It is your responsibility to file a claim with the delivering carrier.