1. Cihaz
irsaliye tarihinden itibaren 2 yıl süre ile üretim hatalarına karşı
garantilidir.
2. Cihazın
bütün parçaları dahil olmak üzere tamamı firmamızın garantisi
altındadır.
3. Cihazın
garanti süresi içinde arızalanması durumunda tamirde geçen süre garanti
süresine eklenir. Cihazın tamir süresi en fazla 30 iş günüdür. Bu süre
cihazın servis için firmamıza geldiği tarihten itibaren başlar.
4. Cihazın
garanti süresi içerisinde gerek malzeme ve işçilik, gerekse montaj
hatalarından dolayı arızalanması halinde işçilik masrafı, değiştirilen
parça bedeli ya da herhangi başka bir ad altında ücret talep
edilmeksizin tamiri yapılacaktır.
5. Cihazın
bakım için firmamıza geliş-gidiş ulaşım ücretleri müşteriye aittir.
6. Yerinde
servislerde servis personelinin ulaşım ve konaklama giderleri müşteriye
aittir.
1.
Two ( 2 ) years begining from waybill date against production
faults.
2.
Equipment and all including parts are under our guarantee
agreements.
3.
During guarantee period, if equipment send to repair under
guarantee agreements, service time (days) will be added to guarantee
duration. Maximum repairing duration is 30 work days and starts the date
damaged equipment reach our factory.
4.
During guarantee period,
5.
All freight charges belong to buyer.
6.
For point services, personel transportation and pension payments
belongs to customer.
GARANTİ ŞARTLARI
WARRANTY VOID
1.
Redresöre elektrik bilgisi olmayan yetkisiz kişilerce müdahale edilmesi.
2.
Cihazın
belirtilen etiket değerleri dışında çalıştırılması.
3.
Kullanma
ve montaj kılavuzlarındaki belirtilen hususlara uyulmaması.
4.
Cihaza
üretici firma dışında müdahale edilmesi.
5.
Asidik
ve rutubetli ortamlarda çalışma neticesinde oluşacak paslanmadan
kaynaklanan hasarlar.
6.
Nakliye
esnasında cihazda meydana gelecek hasarlar: Eğer cihazın nakliye
esnasında hasar gördüğü tespit edilirse firmamızı arayınız. Vereceğiniz
bilgilere göre cihazın tamir için firmamıza gönderilmesi gerekip
gerekmediği tarafınıza bildirilecektir. Cihazın tamir için firmamıza
gönderilmesi gerekiyorsa, tarafınıza göndereceğimiz tamir faturasını
hasar tespit tutanağı ile birlikte nakliyeci firmaya iletiniz. Nakliye
ücreti ve hasar masrafları konusunda nakliyeci firma ile görüşünüz.
1.
Nonskilled personel intervention.
2.
To use out of current/voltage limits that seen on nameplate.
3.
To ignore installation, operating, maintaining and safety
directions.
4.
To interfere equipment out of supplier acceptance.
5.
Getting rusty depending on acidic and moisture environment.
6.
It is your responsibility to document any damage the carrier may
have inflicted, and to file your claim promptly and accurately: If any
damage is detected, call the delivering carrier to determine appropriate
action. After the inspection has been made, call us. We will determine
if the equipment should be returned to our plant for repair, or if some
other method would be more expeditious. If it is determined that the
equipment should be returned to us, we will invoice you for the repair
so that you may submit the bill to the delivering carrier with your
claim form. Ask the delivering carrier to send the packages back at the
delivering carrier's expense. It is your responsibility to file a claim
with the delivering carrier.
|